Ahad, 8 Ogos 2010

MIRACLE HAPPENS Testimoni Leukocatoclastic Vasculitis

My condition is Leukocatoclastic Vasculitis which I have had for 10 years. I spent two years in hospital flat on my back. I had two hourly pain relief injections, I had 6 months of chemotherapy. When I left hospital I was still having pain relief injections every two hours. Also I was told I would never walk again.

Before I took the Alpha Lipid Lifeline, Colostem and Cellworx I was very bad health wise.

I was unable to walk, just able to get from the bed into my wheelchair and then to the toilet. I always had a helper with me as I had very little movement.

After about two months I felt a slight easing of movement and could shuffle a little. After time it got better and better and now I can walk on my own. I walk around my lounge about 17 times a day which is very good. I can walk 150 metres alone and half a kilometre with my wheelchair. I have also been dancing.

My pain level is much better only about half as bad as before, some days are better than others but I expect that from time to time. I was required to take large amounts of medication including morphine, I still take a small amount of medication but I am looking forward to reducing it even more.

Inge Koschel
North Cairns, Queensland

For more testimonies, please click the following link: http://www.newimageasia.com/en/opportunity/testimonials

For more info about the product please call us at 013-9203194 or email to alphalipidnet@yahoo.com

Label:

Testimoni Dermatitis - Penyakit Kulit Gatal

Kisah Nurul yang baru berusia awal 20an mengalami masalah kulit gatal2 sejak dari kecil lagi. Masalah gatal dan jangkitan ini merebak keseluruh tubuh beliau. Dengan mengamalkan Alpha Lipid LifeLine, masalah tersebut telah beransur2 kurang dan akhirnya telah hilang.

Ramai sebenarnya diluar sana yang mengalami masalah yang sama. Alpha Lipid LifeLine yang diminum setiap pagi dan disapukan lebihannya pada kulit bermasalah akan memberikan kesan positif kepada masalah kulit.

Label: , , , ,

Testimoni Pesakit Gout

Pak long Din yang sering mengalami serangan gout dan masalah ini akan bertambah buruk jika beliau makan makanan laut atau makanan berkacang. Namun, setelah menggunakan Alpha Lipid LifeLine selama sebulan, gout tidak menyerang walaupun beliau mengambil makanan berkacang.

Sekiranya anda mengenali pakcik2 atau sesiapa sahaja yang mengalami masalah yang sama, tolonglah mereka dengan mengesyorkan produk Alpha Lipid LifeLine ini. Mudah2an ia akan dapat membantu, insyallah.

Label: ,

Khamis, 19 November 2009

Jagalah Kesihatan Dengan Alpha Lipid LifeLine

Berita dari Channel NewsAsia Yahoo
19 November 2009
Singapura: Seorang pensyarah Senior fizik berusia 39 tahun dari Universiti Kebangsaan Singapura (NUS) rebah semasa latihan dan meninggal kemudiannya.

Dr Roland Su Jong Hea sedang melakukan latihan di "Fitness gym" di Prince George's Park Residences dan rebah pada Selasa lalu. Dalam kenyataan NUS mengatakan CPR dilakukan serta merta pada pensyarah tersebut.
Berita Lanjut Dari Channel NewsAsia Yahoo

Persoalannya adakah kita aktif? bersukan sentiasa, menjaga permakanan kita, minum air masak secukupnya?

Kesihatan kita sebenarnya bagaimana???

Adakah kita peka dan perihatin pada kesihatan kita seperti mereka? seperti Dr Rolan su Jong Hea?

Tepuklah dada, tanyalah diri...

Perlukah tangguh untuk kesihatan diri dan famili?

Cubalah produk yang terbukti, Alpha Lipid LifeLine.

Hubungi kami ditalian 013-9203194 atau wakil2 kami dikawasan anda di http://www.alphalipid.net/wakil.htm

Label: , , , , , , , , , , , , , , ,

Sabtu, 24 Oktober 2009

Cerita "Bomoh Kencing Manis" :-)

Hari ini kami nak berkongsi cerita tentang kawan kita di Kulim, Kedah. Beliau bernama Samsutapa tapi dikenali dikalangan rakan2 dengan panggilan Along.

Di sebelah utara sana, atas usaha keras beliau mempromosikan produk berkhasiat Alpha Lipid LifeLine disana, beliau juga dikenali sebagai "Bomoh Kencing Manis". Ramai pesakit2 kencing manis dikawasan utara telah mendapat manfaat atas hasil kerja keras beliau tersebut.

Alkisahnya, dihujung Ramadhan lalu beliau telah mengalami sakit perut yang teramat sangat, hingga terpaksa dibawa ke hospital. Hasil pemeriksaan keatas beliau mendapati usus beliau telah luka. Menurut doktor usus beliau luka disebabkan beliau gemar makanan pedas seperti nasi kandar dan beliau juga seorang perokok.

Cuma berita baiknya, setelah diperiksa usus beliau menggunakan kamera, doktor agak terkejut kerana menurut doktor usus beliau seperti usus budak, sangat cantik. Maka benarlah amalan beliau meminum Alpha Lipid LifeLine setiap hari memberi hasil yang baik untuk kesihatan beliau. Semoga beliau terus sihat, dan mengurangkan makan makanan pedas dan memberhentikan merokok terus.

Sekiranya anda ingin bertanya sendiri tentang pengalaman beliau didalam membina biz ini, sila hubungi Samsutapa ditalian 013-4418544.

Label: , , , , , , , , , , , , , , ,

Isnin, 28 September 2009

Penyakit Kulit Kritikal - Johor Bahru

Lebih kurang sebulan yang lalu, kami menerima panggilan dari pelawat AlphaLipid.Net, Pn Lin bertanyakan tentang keahlian dan beliau berkongsi pengalaman suami beliau yang mempunyai penyakit kulit sekian lama telah semakin sihat setelah mengambil Alpha Lipid LifeLine.

Lebih seminggu berlalu, akhirnya Pn Lin mengambil keputusan untuk menjadi ahli dengan pembelian 3 tin Alpha Lipid bersama kit permulaan perniagaan bernilai RM500. Tahniah buat beliau!

Dari perbualan kami dengan Pn Lin dan suami beliau En. Zaki, kami dapat rasakan bahawa mereka mengambil keputusan untuk menjadi ahli adalah kerana produk Alpha Lipid LifeLine ini sememangnya dapat membantu penyakit kulit En. Zaki.

Malah 9 hari kemudian, mereka telah mengambil keputusan untuk membeli lagi 27 tin bagi mencapai tahap Supervisor agar mereka dapat maksimum penjimatan 25%. Tahniah! Tahniah! Tahniah!

Bagi Pn Lin & En. Zaki produk Alpha Lipid LifeLine ini akan terus diamalkan bagi kesihatan diri dan famili mereka.

Jika anda atau ahli keluarga anda mempunyai masalah kulit, anda boleh bertanyakan pengalaman En. Zaki mengamalkan Alpha Lipid LifeLine ini ditalian beliau sendiri 012-3891615 atau 016-4411696.

Kepada mereka yang berada di Johor Bahru dan ingin mendapatkan produk Alpha Lipid LifeLine ini, silalah hubungi Pn Lin atau En. Zaki ditalian diatas.

Di kawasan Utara, pengalaman penyakit kulit boleh dikongsikan sendiri oleh En. Samsutapa ditalian 013-4418544.

Label: , , , , , , , , , , , , , , ,

Ahad, 9 Ogos 2009

Osteoporosis & Alpha Lipid LifeLine

Ramai telah menyedari Osteoporosis (Tulang Rapuh atau tidak padat) akan mula berlaku apabila seseorang itu menjangkau usia 35 tahun, lebih2 lagi dikalangan wanita. Di sini kami ingin berkongsi pengalaman seorang kakak bernama Siti Hajar di Kulim, Kedah bersangkutan dengan kes osteoporosis ini.

25 Mei, 2006 ketika beliau berusia 45 tahun, beliau telah mengambil ujian kepadatan tulang dan hasilnya tulang beliau telah menghala kepada Osteoporosis (T-Score -0.6).

Sila lihat laporan asal beliau dibawah:

Setelah beliau diperkenalkan dengan khasiat Alpha Lipid LifeLine pada dan beliau mengamalkan pengambilan Alpha Lipid ini, alhamdulillah pada 13 April, 2009 lalu, dikala beliau sudah berusia 48 tahun, beliau sekali lagi mengambil ujian kepadatan tulang dan hasil yang sangat menakjubkan kerana kepadatan beliau kembali normal malah melebihi dengan hasil T-Score 3.1

Sila lihat bukti pemeriksan tulang beliau dibawah ini:Sekiranya anda ingin bertanya sendiri dengan puan Siti Hajar berkenaan khasiat dan pengalaman beliau dengan Alpha Lipid LifeLine, sila hubungi beliau ditalian 017-4326577 atau suami beliau En. Yusof ditalian 017-4957847.

Label: , , , , , , , , , , , , , , ,

Ahad, 17 Mei 2009

Pesakit Kanser Paru-Paru.. Bagai Mati Hidup Semula

Kisah benar yang dikongsikan oleh Puan Shima dari Nilai, N. Sembilan di forum www.team-alphalipid.net/forum

Ni lagi satu cerita benar.. Sorang student saya bercerita tentang ayah dia yang disahkan oleh doktor menghidap kanser paru-paru.. Bukan sebab merokok tapi disebabkan oleh kerja-kerja meracun di kebun kelapa sawit.. Subhanallah... Teringat cerita kak Ani dari Sitiawan, saya bercerita pengalaman kakak tu pada student saya. Mulanya dia ragu + malu untuk beli susu sebab katanya belum ada duit (tunggu biasiswa.. biasalah student)..Tapi saya tak kisah pun kalau dia ambik dan bagi ayah dia minum dulu.. Duit lain cerita, yang penting saya rasa puas sangat kalau-kalau saya dapat membantu meringankan penderitaan ayah dia tu...

Saya sebenarnya tak yakin jugak boleh ke kanser baik dengan hanya minum Alphalipid?.. Tapi saya positifkan pikiran saya, kalau tak dapat sembuh sepenuhnya at least saya dapat bantu ayah dia menjalani hari-hari selepas rawatan kimoterapi tanpa banyak masalah.. 3 minggu selepas cuba minum Alphalipid, student saya datang jumpa saya dengan wajah dan suara yang sungguh menceriakan.. Ayah dia dah boleh bawak motor dan katanya badan dia lebih sihat (sebelum ni ada misi kat hospital tempat dia buat rawatan syorkan susu jugak tapi cap lain....)

Terbukti sungguh ALPHALIPID sangat berkesan membantu merawat pelbagai penyakit tanpa kos yang TINGGI...Semua orang mampu memilikinya... Apalah sangat RM150 berbanding faedah yang diperolehi darinya... Apapun Syukur Kehadrat Allah SWT kerana dengan izinNya dan KuasaNya, pelbagai penyakit dapat diubati...

Anda boleh menghubungi Puan Shima ditalian 016-2150451 atau email beliau di azmyshima@yahoo.com

Label: , , , , , , , , , , , , , , ,

Jatuh Dari Bangunan 4 tingkat.... Apa ada dengan Alphalipid?

Testimoni kali ini diterima dai Puan Shima dari Nilai, Negeri Sembilan. Ikutilah kisah menakjubkan..

Salam Sejahtera Warga Alphalipid.net...

Saya ingin berkongsi satu testimoni sangat luarbiasa.. 2 bulan lepas, sepupu saya yg baru berusia 23 tahun diuji dengan kemalangan yang sungguh dahsyat. Bukan kena langgar kereta tapi terjatuh dari apartmen 4 tingkat (tak tahu macam mana jadi). Allah masih sayangkan dia, umurnya masih panjang walaupun tulang belakang L4 sepupu saya pecah (bak kata doktor yg merawat dia tulang tu seperti meletup!!!), tulang kaki hancur dan tulang antara lengan dan siku pun berkecai.. Kos operation mencecah ribuan ringgit..

Kami semua terkejut tetapi sebulat suara ingin mencuba Alphalipid sebagai bantuan dan sokongan kepada proses penyembuhan yang doktor jangkakan tidak kurang dari 6 bulan.. Sepupu saya dipaksa minum Alphalipid sebanyak 3 kali sehari (sampai dia pun naik jelak..).
Dengan izin Allah SWT, pemeriksaan ulangan oleh HTJ menampilkan hasil yang amat menakjubkan sehinggakan doktor pakar sangat hairan dengan kadar pemulihan yang dialami oleh sepupu saya.. Dalam masa tak sampai 1 bulan, dia sudah boleh bangun dari tempat tidur dan duduk sendiri atas kerusi roda (walaupun tulang tak cukup satu set!!) dan 3 hari lepas, nasib baik saya tak ada sakit jantung sebab sangat terperanjat jumpa dia sedang makan-makan dan duduk macam tak ada apa yang berlaku...

Bayangkanlah berapa cepat Alphalipid bertindak (dengan izin Allah)... Kalau nak dinilai dengan wang ringgit, JAUH lebih MURAH berbanding produk-produk lain yang sedang meletup di pasaran (yang katanya 400% lebih berkesan dari produk lain...) Saya macam nak suruh dia jadi Duta Alphalipid je (walaupun belum pulih sepenuhnya, dia sangat bersemangat bercerita dengan orang lain tentang keberkesanan Alphalipid)...

Terima Kasih Alphalipid... HIDUP ALPHALIPID...

Sekiranya anda ingin terus menghubungi penulis testimoni ini, Puan Shima dari Nilai, N. Sembilan, anda boleh hubungi beliau ditalian 016-2150451 atau email beliau di azmyshima@yahoo.com

Label: , , , , , , , , , , , , , , ,

Ahad, 19 April 2009

Testimoni Biz Alpha Lipid & Wanita Mengandung



Perkembangan biz Alpha Lipid bersama rangkaian AlphaLipid.Net dikongsikan sendiri oleh En. Harni dari Kuching, Sarawak. Kesungguhan beliau membantu rakan niaga yang bersama2 beliau membina biz ini sangat hebat. Tahniah dari kami! Sikap beliau yang suka membantu dan tidak jemu membantu telah meningkatkan biz Alpha Lipid beliau, alhamdulillah.

En. Harni juga berkongsi testimoni tentang isteri beliau yang sukar untuk tidur kerana mengandungkan anak kembar, dengarlah sendiri testimoni ini. Untuk bercakap dengan En. Harni, anda boleh hubungi beliau ditalian 019-8570623.

Selamat maju jaya buat semua!

Label: , , , , , , , , , , , , , , ,

Testimoni Alpha Lipid dari En. Saiful Bintulu Sarawak



En. Saiful dari Bintulu, Sarawak mengambil masa 8 jam untuk sampai ke Kuching, Sarawak bagi menghadiri Majlis Penerangan Biz Alpha Lipid baru2 ini. Syabas, atas kesungguhan beliau, semoga biz Alpha Lipid beliau akan terus maju, insyallah. Dimajlis tersebut beliau tidak melepaskan peluang untuk berkongsi pengalaman beliau membina biz ini dan testimoni berkaitan ahli sukan dan jeragat, suatu yang menarik. En. Saiful boleh dihubungi ditalian 013-5769999.

Anda juga boleh menghubungi wakil2 dari rangkaian AlphaLipid.Net dikawasan anda di www.alphalipid.net/wakil.htm

Label: , , , , , , , , , , , , , , ,

Jumaat, 17 April 2009

Testimoni Resdung, Minda dan Anti-Aging - Sri Aman, Sarawak



Perkongsian dari Pn Hayati dari Sri Aman berkenaan penyakit resdung yang dihadapi suami beliau sangat menarik, diikuti dengan perubahan positif yang dialami oleh anak2 beliau dari segi penumpuan dan peningkatan dalam pelajaran mereka. Bagi Pn Hayati sendiri, anda boleh mendengar sendiri pengalaman beliau mengamalkan Alpha Lipid LifeLine ini dan perubahan yang terjadi pada diri beliau. Untuk berhubung dengan Pn Hayati sila hubungi beliau ditalian 013-8957949.

Label: , , , , , , , , , , , , , , ,

Testimoni Biz Alpha Lipid Paru-paru Kronik, Strok & Tenaga Sendi - Kuching Sarawak



Testimoni terkini dari En. Syed Akil dari Kuching, Sarawak berkenaan pesakit paru-paru kronik, pesakit strok dan pengalaman ibu beliau sendiri mengamalkan produk berkhasiat Alpha Lipid LifeLine. Tahniah atas perkongsian yang sangat menarik! Anda boleh menghubungi En. Syed ditalian 014-8816709.

Label: , , , , , , , , , , , , , , ,

Khamis, 22 Januari 2009

Kisah Mengejutkan Testimoni Kanser Tyroid

Kak Ani dari Sitiawan yang diberi berbagai ujian dari segi kesihatan beliau dari penyakit diabetis, darah tinggi, asma, tyroid dan yang terbaru penyakit Kanser Tyroid. Seperti kebanyakan orang yang mempunyai tanggapan negetif pada awalnya, akhirnya mencuba produk berkhasiat Alpha Lipid LifeLine.

Saksikan perkongsian beliau, rasailah apa yang telah beliau lalui dan kini alhamdulillah, doktor telah mengesahkan penyakit Kanser tersebut telah tiada. Kami syorkan sangat2 kepada mereka yang mempunyai masalah kesihatan yang biasa mahupun yang kritikal seperti Kanser, Lumpur dan Leukimia cubalah mengamalkan Alpha Lipid LifeLine ini, insyallah semoga usaha dan ikhtiar yang diberikan memberi hasil yang dinanti2kan.

Label: , , , , , , , , , , , , , , ,

Testimoni Gastrik & Susah Tidur

En. Basri Mohd Zain berkongsi pengalaman beliau memujuk ibu mertua beliau yang telah mengalami sakit gastrik selama 20tahun (sering mengambil ubat sakit gastrik). Setelah setahun memujuk, akhirnya ibu mertua beliau mengambil dan mengamalkan Alpha Lipid LifeLine. Syukur hanya dengan 1 tin Alpha Lipid LifeLine, kini sakit gastrik ibu mertua beliau telah tiada dan tidak perlu untuk ibu mertua beliau mengambil ubat gastrik lagi.

Kisah kedua yang dikongsikan adalah tentang seorang orang tua yang tidak dapat tidur, dan alhamdulillah juga dengan pengambilan 1 tin Alpha Lipid LifeLine, ia dapat membantu orang tua tersebut untuk tidur. Kisah ini adalah seperti yang dialami seorang pesakit di Melaka yang dipaparkan di Harian Metro beberapa bulan lalu.

Semoga testimoni yang dikongsikan dapat membantu mereka yang mempunyai Gastrik dan Susah untuk Tidur untuk kembali sihat, insyallah.

Label: , , , , , , , , , , , , , , ,

Khamis, 20 November 2008

Testimoni Buasir Terkini

En. Rozaini yang telah lama menderita penyakit buasir berkongsi testimoni beliau setelah mengamalkan Alpha Lipid LifeLine.

Beliau menderita penyakit buasir sejak tahun 2003 sehingga tahun 2008 sehingga pada awal tahun 2008 buasir beliau terpaksa dibedah buang. Setelah dari pembedahan tersebut, pendarahan sering keluar dan beliau telah mencuba berbagai cara dan rawatan termasukkan pemakanan kesihatan. Namun setelah isteri beliau mengesyorkan agar beliau mencuba produk Alpha Lipid LifeLine ini, dalam tempoh seminggu pengambilan produk Alpha Lipid LifeLine dengan izin Dia Yang Maha Pengasih, pendarahan tersebut telah berhenti.

Kini beliau telah boleh menikmati makanan kegemaran beliau seperti makanan pedas, daging dan lain2 lagi. Semoga perkongsian beliau ini dapat memberi harapan kepada mereka yang senasib dengan beliau untuk kembali sihat, insyallah.

Label: , , , , , , , , , , , , , ,

Khamis, 30 Oktober 2008

Sakit Tulang Belakang Akibat Kemalangan

Perkongsian tentang khasiat Alpha Lipid LifeLine untuk mereka yang mengalami kemalangan. Testimoni dari En. Samsutapa sendiri.



Untuk keterangan lanjut, sila hubungi beliau ditalian 013-4418544

Label: , , , , , ,

Pengidap Strok Ada Harapan Dengan Alpha Lipid LifeLine

Telah banyak testimoni berkenaan mereka yang kena serangan strok yang kembali sihat setelah mengamalkan Alpha Lipid LifeLine. Berikut adalah salah satu testimoni yang membuktikan Pengidap Strok mempunyai harapan untuk sihat kembali dengan Alpha Lipid LifeLine.



Anda boleh menghubungi beliau untuk bertanyakan tentang penyakit strok dan sebagainya ditalian 013-4418544.

Label: , , , , , , , , , , ,

Testimoni Pesakit Kulit

En. Samsutapa berkongsi tentang penyakit kulit yang dihadapi oleh anak beliau sendiri pada bulan Februari 2008. Berbagai rawatan yang telah dilakukan diklinik2, sehinggakan Doktor akhirnya mengesyorkan beliau membawa anak beliau mendapatkan rawatan pakar. Rawatan pakar yang dianggarkan menelan belanja RM300 sekali rawatan. Saksikan sendiri perkongsian beliau ini.



Anda boleh menghubungi beliau ditalian 013-4418544.

Label: , , , ,

Isnin, 7 Julai 2008

Testimoni Pesakit Jantung

Saksikan sendiri testimoni tentang pesakit jantung dari anak beliau sendiri, seorang jururawat.

Label: , , , , , , , , , , , , ,

Selasa, 3 Jun 2008

Penyakit Buah Pinggang & Pemindahan Organ

Bagi mereka yang mengalami penyakit buah pinggang, yang melalui proses dialisis dan bagi mereka yang menjalani pemindahan organ seperti buah pingang, hati, jantung dan sebagainya adalah dinasihatkan untuk mendapatkan pandangan dan nasihat doktor terlebih dahulu.

Sekiranya anda ingin juga mencuba produk Alpha Lipid LifeLine ini untuk Penyakit Buah Pinggang & Pemindahan Organ, sila dapatkan pandangan Doktor terlebih dahulu.

Label: , , , , , , , , , , , , ,

Sabtu, 29 Mac 2008

Testimoni Alpha Lipid LifeLine

Salam hormat

Blog ini dibina untuk memberi ruang dan peluang kepada pengguna Alpha Lipid LifeLine untuk berkongsi pengalaman... berkongsi cerita... segala kisah derita bertukar ceria...

Disini juga kami akan paparkan cerita dan kisah gembira mereka yang telah berjaya mengatasi masalah kesihatan dengan pengambilan Alpha Lipid LifeLine.

Sebarang testimoni... cerita dan pengalaman, silalah kongsikan bersama untuk semua yang hadir ke blog ini dapat inspirasi... dapat harapan untuk mengubah masa depan..

Untuk Bahasa Malaysia Sila Lawati www.alphalipid.net
For English Version Please Visit www.alphalipid.net/global.htm

Label: , , , , , , ,

Khamis, 27 Mac 2008

Strok - Tiada Harapan Sembuh Tapi Dengan Alpha Lipid...

Kes-kes strok sangat banyak kami dengar dan lihat sendiri, dan dengan Alpha Lipid LifeLine sememangnya telah banyak membantu mereka yang diserang strok untuk kembali sihat, bangun, berjalan, bercakap dan melakukan aktiviti seperti orang biasa.

Cik Ledia dari KL menelefon kami untuk menjadi ahli kerana ibu beliau yang diserang strok setahun yang menunjukkan tanda2 positif untuk sihat, tangan ibu beliau yang selama ini tidak boleh digerakkan telah menjadi 'lembut' dan boleh digerakkan setelah mengamalkan Alpha Lipid hampir 1 tin. Sedangkan selama 1 tahun ibu beliau ada mencuba berbagai cara dan pemakanan lainnya tetapi tidak berkesan.

Di Kota Bharu, abang Mat (46 tahun) mengambil Alpha Lipid setelah 10 hari diserang strok dan kini setelah 2 bulan, beliau telah boleh berjalan semula. Ketika kami kerumah beliau di Demit setelah 10 hari diserang strok tersebut, keadaan beliau amat sukar, terbaring dan tiada daya upaya atas diri beliau. Semuanya memerlukan bantuan orang lain. Dan selepas 2 minggu kemudian keadaannya telah beransur putih, ketika kami kerumah beliau, seorang pakcik tengah mengurut kaki abang Mat. Dalam keadaan baring abang Mat menunjukkan yang beliau telah boleh mengangkat kepala dan tangannya. Malah beliau menunjukkan ibu jari sambil berkata "Alpha Lipid Best"

Anda boleh bertanya sendiri kesahihan cerita ini pada mereka: Ledia KL ditalian 013-3402070 dan adik abang Mat - Mohd Razani ditalian 017-9175212

Segalanya dengan izin Dia Yang Maha Mengetahui akan tiap-tiap sesuatu, kita hanya ikhtiar dan berdoa. Semoga mereka yang mengenali saudara-mara dan rakan yang diserang strok, dapat berkongsi cerita ini dan mengesyorkan kepada mereka untuk mencuba produk Alpha Lipid LifeLine ini. Sila hubungi Puan Suhaila ditalian 013-9441388 atau lawati http://www.alphalipid.net/ untuk keterangan lanjut.

Label: , , , , , , , , , , ,

Selasa, 25 Mac 2008

Bukti Alpha Lipid Membantu Pelajar - Makanan Minda

Testimoni yang sering menjadi tarikan adalah testimoni berkaitan dengan Makanan Minda. Alpha Lipid LifeLine telah membantu ramai pelajar yang lemah dalam pelajaran untuk bersaing dalam pembelajaran mereka disekolah, kolej dan universiti.

Berikut adalah testimoni Puan Norazila Othman yang telah dirakamkan baru-baru ini:


Berikut pula adalah testimoni berkenaan makanan minda yang dikongsikan oleh En. Mazlan Idris:

Label: , , , , , , , , ,

Ahad, 23 Mac 2008

Alpha Lipid Untuk Perokok Kanser Paru-paru

Kisah yang dikongsi oleh En. Mazlan Idris berkenaan ayah mertua beliau yang mempunyai masalah paru-paru akibat merokok. Beliau telah mencadangkan kepada ayah mertua beliau untuk mengamalkan Alpha Lipid LifeLine agar kesihatan ayah mertua beliau dapat dijaga dengan baik. Syukur setelah mengamalkan Alpha Lipid LifeLine kesihatan ayah mertua beliau semakin baik dan En. Mazlan mengesyorkan agar semua perokok dapat mengamalkan Alpha Lipid untuk kesihatan yang lebih baik.

Label: , , , , , , , , , , , , ,

Sabtu, 22 Mac 2008

Luka, Melecur Terkena Benda Panas (Besi, Air, Minyak)



Kisah anak saudara Puan Norazila yang terkena ekzos motor yang panas. Setelah menyapu dengan bancuhan Alpha Lipid, tangan anak saudara beliau tidak melecur dan keesokan harinya tangan yang terkena ekzos tersebut kelihatan seperti biasa.


Puan Norazila sendiri telah mengalami peristiwa yang hampir sama. Ketika beliau mengoreng telur, minyak panas telah termercik banyak ketangan beliau, lalu beliau membancuh Alpha Lipid dan menyapunya ketangan. Kesan positif atas tindakan menyapu Alpha Lipid itu, menyebabkan tangan beliau yang terkena minyak panas tidak melecur atau kemerah-merahan (seperti sediakala) namun tanpa beliau sedari percikan minyak panas tersebut ada yang mengena lengan beliau yang tidak beliau sapukan dengan Alpha Lipid, akibatnya percikan minyak panas tersebut meninggalkan kesan dilengan beliau, sila lihat gambar yang sempat kami ambil.

Label: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Rabu, 19 Disember 2007

Selsema Burung H5N1 Avian Influenza

Ini adalah salinan sms dari Indonesia yang diterima oleh kawan saya, "Info dari Pak Charles di Kuala Simpang bahawa di Binjei terbukti Alpha Lipid mampu mencegah penularan virus flu burung. Dari 6 orang bertetangga, 4 orang sudah meninggal dan seorang terinfeksi, manakala seorang bebas virus H5N1 kerana yang bebas sedang konsumsi Alpha Lipid LifeLine 2 minggu sebelumnya.

Label: , , , , , , , , , ,

Rabu, 5 Disember 2007

Nilai Untuk Wang Anda

Anda lihat sendiri di http://www.alphalipid.net/ di tin2 Alpha Lipid juga dipaparkan kandungan2 tersebut, berbagai Vitamin, Mineral, Total Immuglobulin dan khasiat tambahan...

Jika kita ke farmasi dan beli satu persatu Vitamin dengan harga RM15 setiap satu seperti Vitamin A, B6, B2, C, E, B12, B1, B3 dan Vitamin D, jumlah yang kita perlu belanjakan atas vitamin sahaja sudah mencecah RM135. Bagaimana pula dengan kandungan Minerals seperti Folic Acid, Iron, Kalsium, Magnesium, Sodium dan Potassium, katakan RM15 juga maka jumlah
keseluruhan minerals mencapai RM90. Kandungan IgA, IgE, IgD, IgM, IgG, IgFI dan IgFII kita katakanlah RM70 ditambah pula dengan kandungan tambahan seperti Complex Lipid (Dipatent), Probiotix dan Prebiotix, yang mana jumlah keseluruhan melebih RM300.00

Sememangnya Alpha Lipid memberi nilai kepada wang anda!
Layari http://www.alphalipid.net/ dan rebutlah Tawaran Hebat tersebut.

Label: , , , , , , ,

Beza Alpha Lipid dan Susu IgG

Ramai yang bertanyakan soalan ini, yang jelasnya Susu IgG tidak kira dari syarikat manapun, merupakan susu yang baik dan ia mampu membantu meningkatkan antibodi dan kesihatan diri. Mungkin anda sendiri pernah rasa kehebatan susu IgG.

Fakta yang anda tidak tahu kandungan IgG didalam susu IgG mereka hanya dalam kadar 10% hingga 12% sahaja. Dan oleh kerana susu IgG mereka tidak disaluti dengan Complex Lipid (Patented) maka penyerapan khasiat kedalam tubuh hanya 20% dan selebihnya 80% akan dikeluarkan dalam proses perkumuhan.

Alpha Lipid pula mengandungi 41% kandungan IgG dan ia merupakan gred 10 (gred yang terbaik didunia), oleh kerana ia disaluti Complex Lipid maka penyerapan khasiat ke dalam tubuh adalah 80% dan selebihnya 20% akan dikeluarkan dalam proses perkumuhan. Maka disini dapat kita lihat Alpha Lipid adalah lebih nilai untuk wang kita.

Label: , , , , ,

Khamis, 29 November 2007

Kelebihan Menjadi Ahli

Kelebihan menjadi ahli ada banyak, tetapi untuk peringkat permulaan ini setiap pembelian ahli akan mengumpul point. Pengumpulan point ini akan menyebabkan pangkat ahli didalam syarikat meningkat dari ahli biasa (representative) kepada Supervisor, Manager, Ruby Executive, Emerald Executive dan Diamond Executive. Selain dari itu, ahli akan dapat membeli Alpha Lipid dengan harga RM150 sahaja dan boleh menjual kepada bukan ahli dengan harga RM180.

Untuk maklumat lanjut sila hubungi Manager kami di talian 013-9203194

Sila lawati kelebihan menjadi ahli di

www.alphalipid.net/representative.htm

Label: , , , , , , , , , ,

Cara Pengambilan Alpha Lipid

Alpha Lipid paling sesuai diminum sewaktu kita baru bangun dari tidur, ketika perut tengah kosong. Pengambilannya pula disyorkan 1/2 skop buat permulaan, dan selepas seminggu jika tiada tindakbalas yang ketara bolehlah menambah sukatan kepada 1 skop sehari (setiap pagi) Bancuh Alpha Lipid dengan menggunakan air sejuk(Air panas akan merosakkan protin yang berada dalam Alpha Lipid). Air dari peti sejuk pun boleh digunakan (kebiasaannya cara ini diminati oleh kanak2) kerana ia berperisa vanilla dan jika dibancuh pekat ia ibarat aiskrim cair.

Label: , , ,

Sabtu, 24 November 2007

Antibodi Ketahanan Melawan Penyakit

En. Yaakob telah mengamalkan Alpha Lipid kerana beliau sangat perihatin dengan kesihatan diri. Suatu pagi semasa dikampung, beliau telah diserang sekumpulan lebah dan seluruh badan beliau telah disengat lebah. Beliau berlari balik kerumah dan terus mandi. Ketika inilah beliau rasakan panas seluruh tubuh. Beliau telah meminta anak beliau untuk menanggalkan sengat dibadan, dan setelah dicabut terdapat 'sejemput' sengat yang terkumpul. Namun antibodi En. Yaakob sangat kuat hinggakan beliau tidak langung ke hospital atau klinik. Ini membuktikan Alpha Lipid sememangnya akan meningkatkan daya tahan tubuh melawan penyakit/'anasir' luar.

Label: , , , ,

Lambat Boleh Anak

Puan Suriani telah berusaha untuk mendapatkan anak selama 7 tahun. Setelah beliau dan suami beliau mengamalkan Alpha Lipid ini dalam jangkamasa 3-4 bulan, dengan izin Dia Yang Maha Esa beliau mengandung dan pertengahan tahun 2007 telah selamat melahirkan anak beliau. Tahniah!

Label: , , , ,

Penyakit Kulit - Alergik

Sudah 20 tahun, Puan Suhaila mengalami masalah kulit yang sensitif. Beliau tidak boleh memegang langsung makanan laut apatah lagi untuk memakannya. Namun setelah menggunakan Alpha Lipid, kini beliau telah boleh menikmati masakan makanan laut yang diminatinya iaitu Tomyam. Tiada lagi rasa sedih bila melihat orang lain makan makanan laut.

Label: , , , ,

Makanan Minda - Brain Food

Rakan beliau yang bernama Puan Suriani telah memberikan Alpha Lipid kepada anaknya. Suatu hari anak beliau pulang dari sekolah dengan gembira dan menjerit kepada ibunya (Puan Suriani) yang dia mendapat nombor 1 dalam peperiksaan. Kegembiraan Puan Suriani tidak dapat disembunyi lagi, beliau menangis gembira kerana anak sulung beliau tersebut biasanya mendapat tempat belas-belas sahaja. Hati ibu mana yang tidak gembira, anak mencapai kejayaan yang cemerlang.

Label: , ,

Penyakit Lelah atau Asma & Makanan Minda

Penyakit lelah yang dialami oleh Puan Hairani semenjak dibangku sekolah lagi. Sehingga sering perlu ke hospital untuk dicucuk akibat serangan penyakit lelah. Kini setelah mengamalkan Alpha Lipid lelah beliau telah tiada.

Puan Hairani juga memberikan Alpha Lipid kepada anak-anak beliau dan alhamdulillah perkembangan pelajaran anak-anak beliau semakin baik. Dari kedudukan didalam kelas ditempat yang 20 hingga 30 lebih, baru-baru ni keputusan periksa anak beliau mencapai tempat ke 4. Suatu yang boleh dibanggakan. Sehinggakan anak beliau mengatakan "sekarang lebih mudah untuk belajar".

Label: , , , , ,

Sakit Sendi & Kulit

Beliau berusia 56 tahun, mengalami sakit sendi sejak 1995. Sakit kulit beliau juga serius hinggakan setiap kali beliau sikat rambut, akan keluar kuping-kuping kulit yang banyak. Seluruh tubuh beliau juga sering gatal-gatal, namun setelah mengambil Alpha Lipid sebagai minuman kesihatan, beliau sangat berpuashati dengan hasilnya, kerana sakit sendi beliau telah sangat berkurangan dan kulit beliau juga telah semakin segar.

Ramai dikalangan rakan-rakan beliau sedar akan perubahan ini dan mereka juga tidak melepaskan peluang untuk mencuba Alpha Lipid. Tahniah!


26 Disember, 2007 - Pada Raya Haji baru-baru ni, anak saudara Puan Suriani yang balik beraya mengalami kegatalan yang menyebabkan beliau menangis dan tidak dapat tidur. Setelah mencuba dengan berbagai kaedah seperti mandi, menyapu minyak dan losyen, anak saudara beliau masih gatal dan menangis. Lalu Puan Suriani membancuh sedikit Alpha Lipid dengan sedikit air ditapak tangannya dan menyapunya ditempat yang gatal tersebut. Syukur, setelah disapu dengan Alpha Lipid anak saudara beliau berhenti menangis dan boleh tidur nenyak.

Label: , , , , , ,

Kemalangan - Koma 4 hari - Disah menjadi OKU

Semasa memulakan cerita, Kak Ros menjadi sebak kerana masih teringat kisah yang berlaku pada 15 Syaaban 1428 lalu (28 Ogos 2007). Petang itu anak lelaki beliau yang berpuasa sunat meminta RM5 untuk berbuka puasa bersama rakan-rakannya. Namun setelah lama, anak beliau masih belum balik.

Suami Kak Ros keluar ke kedai dan dalam perjalanan ke kedai itu, beliau terlihat suatu kemalangan dan jantungnya berdegup kencang bila terlihat yang terbujur diatas jalanraya tersebut adalah anak beliau. Setelah dibawa ke hospital, doktor mengatakan peluang untuk hidup adalah 50/50. Anak beliau berkeadaan koma selama 4 hari, setelah sedar doktor yang merawat mengesahkan yang anak beliau akan menjadi Orang Kurang Upaya (OKU).

Syukur kini setelah menggunakan Alpha Lipid anak beliau sudah sihat seperti sediakala seperti tidak pernah mengalami kemalangan.

Label: , , , , , ,

Faedah Untuk Wanita Mengandung

Pada peringkat permulaan mengandung anak yang ke 7, Kak Yah telah mengambil Alpha Lipid untuk memberi tenaga dan mengurangkan alahan. Beliau merasa hairan dengan hasil yang dirasai kerana beliau tidak langsung alahan malah beliau bertenaga, suatu perbezaan yang amat ketara dalam masa mengandungkan keenam-enam orang anak beliau yang lain. Dengarkan sendiri pengalaman Puan Zalini melawat Kak Yah yang baru lepas bersalin.

Label: , , , , , , , ,

Penyakit Parkinson

Puan Zalini telah berkongsikan khasiat Alpha Lipid kepada seorang penghidap parkinson. Setelah mengamalkannya 'ketar' yang dialami semakin teruk, tetapi setelah meneruskan pengambilan Alpha Lipid kini penyakit parkinson telah semakin berkurang hinggakan Puan Zalini menerima penghargaan terima kasih yang sangat ikhlas.

Label: , , , , ,

Awet Muda Anti-Aging - Kelantan FM

Puan Moharina memberikan Alpha Lipid kepada nenek beliau dan setelah menggunakan hampir sebulan, kulit nenek beliau kelihatan semakin lembab dan perubahan ini sangat ketara sehingga menjadi persoalan kepada ahli keluarga dan kenalan beliau. Sememangnya mereka yang mengambil Alpha Lipid akan merasa muda dari dalam hingga ke luaran.



26 Disember, 2007 - Puan Suhaila menceritakan tentang seorang pakcik yang berusia dalam lingkungan 60an telah berterusan mengambil Alpha Lipid ini. Kesan positif Anti-Penuaan (Anti-Aging) telah dirasai oleh pakcik tersebut. Kesan positif seperti rasa segar, cergas, bertenaga, minda peka, jiwa dan minda terasa muda dan kulit menjadi semakin 'lembab', tegang dan berseri.

Label: , , , , ,

Pengidap Sakit Lutut selama 20 tahun

Mak Cik Jah telah mengidap penyakit lutut sejak 20 tahun lalu, setelah menggunakan Alpha Lipid selama 4 hari beliau telah boleh berjalan malah boleh menaiki tangga ke majlis mingguan Alpha Lipid.

Label: , , , ,

Jumaat, 23 November 2007

Penyakit Diabetis - Kencing Manis

Encik Mohd Norawi, adalah pengidap kencing manis kronik (perlu injeksi insulin), tetapi setelah diperkenalkan Alpha Lipid Lifeline, tahap kencing manis beliau telah pulih dan stabil. Walaupun pada awalnya beliau tidak percaya langsung. Kini beliau semakin cergas, bertenaga dan berpuasa tidak akan meletihkan lagi.

Label: , , ,

Lumpur Kerosakan Major Saraf Tunjang

Cik Norma merupakan pelajar Master dari UKM dibahagian Microbiology. Bapa beliau kemalangan, jatuh dari lori hingga menyebabkan lumpuh separuh badan, 50/50 untuk hidup, tengkoknya mengalami kerosakan teruk pada saraf tunjang. Setelah menggunakan Alpha Lipid selama sebulan, perubahan positif telah berlaku dan kini bapa beliau telah boleh berjalan dan membawa motor.



26 Disember, 2007 - En. Hisham berkongsi tentang kenalan beliau (En. Jefri) yang lumpuh selama 2 tahun setengah akibat kemalangan. Setelah mengambil Alpha Lipid masuk ke tin yang kedua, En. Jefri telah boleh berjalan, malah beliau sudah boleh memandu kereta.

Label: , , ,

Sembuh dari Serangan Strok

Cik Nordini mengalami serangan strok pada Oktober, 2006 dan telah disahkan oleh doktor tidak akan dapat berjalan sampai bila-bila. Setelah beliau mengambil Alpha Lipid 4 tin, perkembangan positif berlaku dan kini beliau telah boleh berjalan tanpa bantuan. Tahniah!




26 Disember, 2007 - En. Roslan menceritakan tentang tok saudara beliau yang telah lama terlantar akibat serangan strok. Setelah mengambil Alpha Lipid keadaan tok saudara beliau semakin baik dari hanya terlantar dikatil kini tok saudara beliau sudah boleh bangun dan berjalan.



26 Disember, 2007 - Puan Suriani memperkenalkan Alpha Lipid kepada pakcik beliau yang mengidap strok. Sebelum mengambil Alpha Lipid, pakcik beliau tersebut tidak boleh bercakap. Baru-baru ini, pakcik beliau yang telah mengamalkan Alpha Lipid ini telah boleh bercakap. Disebabkan perubahan mengejut ini, bapa Puan Suriani yang pada awalnya bersikap negetif kini telah memperkenalkan Alpha Lipid kepada keluarga dan rakan-rakannya.

Label: , , ,

Khamis, 22 November 2007

Bisul Cepat Sembuh

Kak Zai dari Kuala Lumpur bercerita tentang anak lelaki beliau yang mengalami bisul di peha sebelah dalam. Bisul tersebut telah merebak dan menjadi besar, apabila beliau membawa anak beliau tersebut ke klinik, doktor diklinik tersebut terpaksa menasihatkan Kak Zai untuk membawa anak beliau ke hospital.

Setelah membuat pemeriksaan, doktor dihospital tersebut memberitahu kepada Kak Zai yang anak beliau hanya akan sembuh (setelah dibelah bisul) dalam jangkamasa sebulan lebih. Memandangkan anak beliau akan menyertai pertandingan memanah, beliau telah membancuh Alpha Lipid dan diletakkan pada sekeliling bisul dan pada lubang bisul yang telah dibelah itu.

Menariknya apabila Alpha Lipid diletakkan pada bisul itu sebelah malam, pada keesokan harinya bisul tersebut menjadi kecil. Ini suatu yang amat tidak disangka oleh Kak Zai.

Label: , ,

Rabu, 21 November 2007

Kemalangan & Makanan Minda

saya tertarik dengan alphalipid.. kawan saye pun ade minum susu tu.. adik die excident baru2 ni.. tak boleh jalan. lepas minum susu alphalipid da boleh jalan ! kawan saye pun try minum. sekarang ni die rase cergas.. cepat tangkap kalau belajar..

mcm mane saye nak dpt kan susu tu.. kawan cakap harga die mahal..

Dari Atika, 17 tahun.

Label: , , , , , ,