Langkau ke kandungan utama

Testimoni Gastrik & Susah Tidur

En. Basri Mohd Zain berkongsi pengalaman beliau memujuk ibu mertua beliau yang telah mengalami sakit gastrik selama 20tahun (sering mengambil ubat sakit gastrik). Setelah setahun memujuk, akhirnya ibu mertua beliau mengambil dan mengamalkan Alpha Lipid LifeLine. Syukur hanya dengan 1 tin Alpha Lipid LifeLine, kini sakit gastrik ibu mertua beliau telah tiada dan tidak perlu untuk ibu mertua beliau mengambil ubat gastrik lagi.

Kisah kedua yang dikongsikan adalah tentang seorang orang tua yang tidak dapat tidur, dan alhamdulillah juga dengan pengambilan 1 tin Alpha Lipid LifeLine, ia dapat membantu orang tua tersebut untuk tidur. Kisah ini adalah seperti yang dialami seorang pesakit di Melaka yang dipaparkan di Harian Metro beberapa bulan lalu.

Semoga testimoni yang dikongsikan dapat membantu mereka yang mempunyai Gastrik dan Susah untuk Tidur untuk kembali sihat, insyallah.

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Jatuh Dari Bangunan 4 tingkat.... Apa ada dengan Alphalipid?

Testimoni kali ini diterima dai Puan Shima dari Nilai, Negeri Sembilan. Ikutilah kisah menakjubkan.. Salam Sejahtera Warga Alphalipid.net... Saya ingin berkongsi satu testimoni sangat luarbiasa.. 2 bulan lepas, sepupu saya yg baru berusia 23 tahun diuji dengan kemalangan yang sungguh dahsyat. Bukan kena langgar kereta tapi terjatuh dari apartmen 4 tingkat (tak tahu macam mana jadi). Allah masih sayangkan dia, umurnya masih panjang walaupun tulang belakang L4 sepupu saya pecah (bak kata doktor yg merawat dia tulang tu seperti meletup!!!), tulang kaki hancur dan tulang antara lengan dan siku pun berkecai.. Kos operation mencecah ribuan ringgit.. Kami semua terkejut tetapi sebulat suara ingin mencuba Alphalipid sebagai bantuan dan sokongan kepada proses penyembuhan yang doktor jangkakan tidak kurang dari 6 bulan.. Sepupu saya dipaksa minum Alphalipid sebanyak 3 kali sehari (sampai dia pun naik jelak..). Dengan izin Allah SWT, pemeriksaan ulangan oleh HTJ menampilkan hasil yang amat mena

Testimoni Alpha Lipid LifeLine

Salam hormat Blog ini dibina untuk memberi ruang dan peluang kepada pengguna Alpha Lipid LifeLine untuk berkongsi pengalaman... berkongsi cerita... segala kisah derita bertukar ceria... Disini juga kami akan paparkan cerita dan kisah gembira mereka yang telah berjaya mengatasi masalah kesihatan dengan pengambilan Alpha Lipid LifeLine. Sebarang testimoni... cerita dan pengalaman, silalah kongsikan bersama untuk semua yang hadir ke blog ini dapat inspirasi... dapat harapan untuk mengubah masa depan.. Untuk Bahasa Malaysia Sila Lawati www.alphalipid.net For English Version Please Visit www.alphalipid.net/global.htm Dapatkan Pek Percubaan dari RM30.00 sahaja!

Sembuh dari Serangan Strok

Cik Nordini mengalami serangan strok pada Oktober, 2006 dan telah disahkan oleh doktor tidak akan dapat berjalan sampai bila-bila. Setelah beliau mengambil Alpha Lipid 4 tin, perkembangan positif berlaku dan kini beliau telah boleh berjalan tanpa bantuan. Tahniah! 26 Disember, 2007 - En. Roslan menceritakan tentang tok saudara beliau yang telah lama terlantar akibat serangan strok. Setelah mengambil Alpha Lipid keadaan tok saudara beliau semakin baik dari hanya terlantar dikatil kini tok saudara beliau sudah boleh bangun dan berjalan. 26 Disember, 2007 - Puan Suriani memperkenalkan Alpha Lipid kepada pakcik beliau yang mengidap strok. Sebelum mengambil Alpha Lipid, pakcik beliau tersebut tidak boleh bercakap. Baru-baru ini, pakcik beliau yang telah mengamalkan Alpha Lipid ini telah boleh bercakap. Disebabkan perubahan mengejut ini, bapa Puan Suriani yang pada awalnya bersikap negetif kini telah memperkenalkan Alpha Lipid kepada keluarga dan rakan-rakannya.