Khamis, 19 November 2009

Jagalah Kesihatan Dengan Alpha Lipid LifeLine

Berita dari Channel NewsAsia Yahoo
19 November 2009
Singapura: Seorang pensyarah Senior fizik berusia 39 tahun dari Universiti Kebangsaan Singapura (NUS) rebah semasa latihan dan meninggal kemudiannya.

Dr Roland Su Jong Hea sedang melakukan latihan di "Fitness gym" di Prince George's Park Residences dan rebah pada Selasa lalu. Dalam kenyataan NUS mengatakan CPR dilakukan serta merta pada pensyarah tersebut.
Berita Lanjut Dari Channel NewsAsia Yahoo

Persoalannya adakah kita aktif? bersukan sentiasa, menjaga permakanan kita, minum air masak secukupnya?

Kesihatan kita sebenarnya bagaimana???

Adakah kita peka dan perihatin pada kesihatan kita seperti mereka? seperti Dr Rolan su Jong Hea?

Tepuklah dada, tanyalah diri...

Perlukah tangguh untuk kesihatan diri dan famili?

Cubalah produk yang terbukti, Alpha Lipid LifeLine.

Hubungi kami ditalian 013-9203194 atau wakil2 kami dikawasan anda di http://www.alphalipid.net/wakil.htm

Sabtu, 24 Oktober 2009

Cerita "Bomoh Kencing Manis" :-)

Hari ini kami nak berkongsi cerita tentang kawan kita di Kulim, Kedah. Beliau bernama Samsutapa tapi dikenali dikalangan rakan2 dengan panggilan Along.

Di sebelah utara sana, atas usaha keras beliau mempromosikan produk berkhasiat Alpha Lipid LifeLine disana, beliau juga dikenali sebagai "Bomoh Kencing Manis". Ramai pesakit2 kencing manis dikawasan utara telah mendapat manfaat atas hasil kerja keras beliau tersebut.

Alkisahnya, dihujung Ramadhan lalu beliau telah mengalami sakit perut yang teramat sangat, hingga terpaksa dibawa ke hospital. Hasil pemeriksaan keatas beliau mendapati usus beliau telah luka. Menurut doktor usus beliau luka disebabkan beliau gemar makanan pedas seperti nasi kandar dan beliau juga seorang perokok.

Cuma berita baiknya, setelah diperiksa usus beliau menggunakan kamera, doktor agak terkejut kerana menurut doktor usus beliau seperti usus budak, sangat cantik. Maka benarlah amalan beliau meminum Alpha Lipid LifeLine setiap hari memberi hasil yang baik untuk kesihatan beliau. Semoga beliau terus sihat, dan mengurangkan makan makanan pedas dan memberhentikan merokok terus.

Sekiranya anda ingin bertanya sendiri tentang pengalaman beliau didalam membina biz ini, sila hubungi Samsutapa ditalian 013-4418544.

Ahad, 17 Mei 2009

Pesakit Kanser Paru-Paru.. Bagai Mati Hidup Semula

Kisah benar yang dikongsikan oleh Puan Shima dari Nilai, N. Sembilan di forum www.team-alphalipid.net/forum

Ni lagi satu cerita benar.. Sorang student saya bercerita tentang ayah dia yang disahkan oleh doktor menghidap kanser paru-paru.. Bukan sebab merokok tapi disebabkan oleh kerja-kerja meracun di kebun kelapa sawit.. Subhanallah... Teringat cerita kak Ani dari Sitiawan, saya bercerita pengalaman kakak tu pada student saya. Mulanya dia ragu + malu untuk beli susu sebab katanya belum ada duit (tunggu biasiswa.. biasalah student)..Tapi saya tak kisah pun kalau dia ambik dan bagi ayah dia minum dulu.. Duit lain cerita, yang penting saya rasa puas sangat kalau-kalau saya dapat membantu meringankan penderitaan ayah dia tu...

Saya sebenarnya tak yakin jugak boleh ke kanser baik dengan hanya minum Alphalipid?.. Tapi saya positifkan pikiran saya, kalau tak dapat sembuh sepenuhnya at least saya dapat bantu ayah dia menjalani hari-hari selepas rawatan kimoterapi tanpa banyak masalah.. 3 minggu selepas cuba minum Alphalipid, student saya datang jumpa saya dengan wajah dan suara yang sungguh menceriakan.. Ayah dia dah boleh bawak motor dan katanya badan dia lebih sihat (sebelum ni ada misi kat hospital tempat dia buat rawatan syorkan susu jugak tapi cap lain....)

Terbukti sungguh ALPHALIPID sangat berkesan membantu merawat pelbagai penyakit tanpa kos yang TINGGI...Semua orang mampu memilikinya... Apalah sangat RM150 berbanding faedah yang diperolehi darinya... Apapun Syukur Kehadrat Allah SWT kerana dengan izinNya dan KuasaNya, pelbagai penyakit dapat diubati...

Anda boleh menghubungi Puan Shima ditalian 016-2150451 atau email beliau di azmyshima@yahoo.com

Jatuh Dari Bangunan 4 tingkat.... Apa ada dengan Alphalipid?

Testimoni kali ini diterima dai Puan Shima dari Nilai, Negeri Sembilan. Ikutilah kisah menakjubkan..

Salam Sejahtera Warga Alphalipid.net...

Saya ingin berkongsi satu testimoni sangat luarbiasa.. 2 bulan lepas, sepupu saya yg baru berusia 23 tahun diuji dengan kemalangan yang sungguh dahsyat. Bukan kena langgar kereta tapi terjatuh dari apartmen 4 tingkat (tak tahu macam mana jadi). Allah masih sayangkan dia, umurnya masih panjang walaupun tulang belakang L4 sepupu saya pecah (bak kata doktor yg merawat dia tulang tu seperti meletup!!!), tulang kaki hancur dan tulang antara lengan dan siku pun berkecai.. Kos operation mencecah ribuan ringgit..

Kami semua terkejut tetapi sebulat suara ingin mencuba Alphalipid sebagai bantuan dan sokongan kepada proses penyembuhan yang doktor jangkakan tidak kurang dari 6 bulan.. Sepupu saya dipaksa minum Alphalipid sebanyak 3 kali sehari (sampai dia pun naik jelak..).
Dengan izin Allah SWT, pemeriksaan ulangan oleh HTJ menampilkan hasil yang amat menakjubkan sehinggakan doktor pakar sangat hairan dengan kadar pemulihan yang dialami oleh sepupu saya.. Dalam masa tak sampai 1 bulan, dia sudah boleh bangun dari tempat tidur dan duduk sendiri atas kerusi roda (walaupun tulang tak cukup satu set!!) dan 3 hari lepas, nasib baik saya tak ada sakit jantung sebab sangat terperanjat jumpa dia sedang makan-makan dan duduk macam tak ada apa yang berlaku...

Bayangkanlah berapa cepat Alphalipid bertindak (dengan izin Allah)... Kalau nak dinilai dengan wang ringgit, JAUH lebih MURAH berbanding produk-produk lain yang sedang meletup di pasaran (yang katanya 400% lebih berkesan dari produk lain...) Saya macam nak suruh dia jadi Duta Alphalipid je (walaupun belum pulih sepenuhnya, dia sangat bersemangat bercerita dengan orang lain tentang keberkesanan Alphalipid)...

Terima Kasih Alphalipid... HIDUP ALPHALIPID...

Sekiranya anda ingin terus menghubungi penulis testimoni ini, Puan Shima dari Nilai, N. Sembilan, anda boleh hubungi beliau ditalian 016-2150451 atau email beliau di azmyshima@yahoo.com

Ahad, 19 April 2009

Testimoni Biz Alpha Lipid & Wanita Mengandung



Perkembangan biz Alpha Lipid bersama rangkaian AlphaLipid.Net dikongsikan sendiri oleh En. Harni dari Kuching, Sarawak. Kesungguhan beliau membantu rakan niaga yang bersama2 beliau membina biz ini sangat hebat. Tahniah dari kami! Sikap beliau yang suka membantu dan tidak jemu membantu telah meningkatkan biz Alpha Lipid beliau, alhamdulillah.

En. Harni juga berkongsi testimoni tentang isteri beliau yang sukar untuk tidur kerana mengandungkan anak kembar, dengarlah sendiri testimoni ini. Untuk bercakap dengan En. Harni, anda boleh hubungi beliau ditalian 019-8570623.

Selamat maju jaya buat semua!

Testimoni Alpha Lipid dari En. Saiful Bintulu Sarawak



En. Saiful dari Bintulu, Sarawak mengambil masa 8 jam untuk sampai ke Kuching, Sarawak bagi menghadiri Majlis Penerangan Biz Alpha Lipid baru2 ini. Syabas, atas kesungguhan beliau, semoga biz Alpha Lipid beliau akan terus maju, insyallah. Dimajlis tersebut beliau tidak melepaskan peluang untuk berkongsi pengalaman beliau membina biz ini dan testimoni berkaitan ahli sukan dan jeragat, suatu yang menarik. En. Saiful boleh dihubungi ditalian 013-5769999.

Anda juga boleh menghubungi wakil2 dari rangkaian AlphaLipid.Net dikawasan anda di www.alphalipid.net/wakil.htm

Jumaat, 17 April 2009

Testimoni Resdung, Minda dan Anti-Aging - Sri Aman, Sarawak



Perkongsian dari Pn Hayati dari Sri Aman berkenaan penyakit resdung yang dihadapi suami beliau sangat menarik, diikuti dengan perubahan positif yang dialami oleh anak2 beliau dari segi penumpuan dan peningkatan dalam pelajaran mereka. Bagi Pn Hayati sendiri, anda boleh mendengar sendiri pengalaman beliau mengamalkan Alpha Lipid LifeLine ini dan perubahan yang terjadi pada diri beliau. Untuk berhubung dengan Pn Hayati sila hubungi beliau ditalian 013-8957949.

Testimoni Biz Alpha Lipid Paru-paru Kronik, Strok & Tenaga Sendi - Kuching Sarawak



Testimoni terkini dari En. Syed Akil dari Kuching, Sarawak berkenaan pesakit paru-paru kronik, pesakit strok dan pengalaman ibu beliau sendiri mengamalkan produk berkhasiat Alpha Lipid LifeLine. Tahniah atas perkongsian yang sangat menarik! Anda boleh menghubungi En. Syed ditalian 014-8816709.

Khamis, 22 Januari 2009

Kisah Mengejutkan Testimoni Kanser Tyroid

Kak Ani dari Sitiawan yang diberi berbagai ujian dari segi kesihatan beliau dari penyakit diabetis, darah tinggi, asma, tyroid dan yang terbaru penyakit Kanser Tyroid. Seperti kebanyakan orang yang mempunyai tanggapan negetif pada awalnya, akhirnya mencuba produk berkhasiat Alpha Lipid LifeLine.

Saksikan perkongsian beliau, rasailah apa yang telah beliau lalui dan kini alhamdulillah, doktor telah mengesahkan penyakit Kanser tersebut telah tiada. Kami syorkan sangat2 kepada mereka yang mempunyai masalah kesihatan yang biasa mahupun yang kritikal seperti Kanser, Lumpur dan Leukimia cubalah mengamalkan Alpha Lipid LifeLine ini, insyallah semoga usaha dan ikhtiar yang diberikan memberi hasil yang dinanti2kan.

Testimoni Gastrik & Susah Tidur

En. Basri Mohd Zain berkongsi pengalaman beliau memujuk ibu mertua beliau yang telah mengalami sakit gastrik selama 20tahun (sering mengambil ubat sakit gastrik). Setelah setahun memujuk, akhirnya ibu mertua beliau mengambil dan mengamalkan Alpha Lipid LifeLine. Syukur hanya dengan 1 tin Alpha Lipid LifeLine, kini sakit gastrik ibu mertua beliau telah tiada dan tidak perlu untuk ibu mertua beliau mengambil ubat gastrik lagi.

Kisah kedua yang dikongsikan adalah tentang seorang orang tua yang tidak dapat tidur, dan alhamdulillah juga dengan pengambilan 1 tin Alpha Lipid LifeLine, ia dapat membantu orang tua tersebut untuk tidur. Kisah ini adalah seperti yang dialami seorang pesakit di Melaka yang dipaparkan di Harian Metro beberapa bulan lalu.

Semoga testimoni yang dikongsikan dapat membantu mereka yang mempunyai Gastrik dan Susah untuk Tidur untuk kembali sihat, insyallah.