Sabtu, 24 November 2007

Kemalangan - Koma 4 hari - Disah menjadi OKU

Semasa memulakan cerita, Kak Ros menjadi sebak kerana masih teringat kisah yang berlaku pada 15 Syaaban 1428 lalu (28 Ogos 2007). Petang itu anak lelaki beliau yang berpuasa sunat meminta RM5 untuk berbuka puasa bersama rakan-rakannya. Namun setelah lama, anak beliau masih belum balik.

Suami Kak Ros keluar ke kedai dan dalam perjalanan ke kedai itu, beliau terlihat suatu kemalangan dan jantungnya berdegup kencang bila terlihat yang terbujur diatas jalanraya tersebut adalah anak beliau. Setelah dibawa ke hospital, doktor mengatakan peluang untuk hidup adalah 50/50. Anak beliau berkeadaan koma selama 4 hari, setelah sedar doktor yang merawat mengesahkan yang anak beliau akan menjadi Orang Kurang Upaya (OKU).

Syukur kini setelah menggunakan Alpha Lipid anak beliau sudah sihat seperti sediakala seperti tidak pernah mengalami kemalangan.

5 ulasan:

Atika berkata...

saya tertarik dengan alphalipid.. kawan saye pun ade minum susu tu.. adik die excident baru2 ni.. tak boleh jalan. lepas minum susu alphalipid da boleh jalan ! kawan saye pun try minum. sekarang ni die rase cergas.. cepat tangkap kalau belajar..

mcm mane saye nak dpt kan susu tu.. kawan cakap harga die mahal..

Dari Atika, 17 tahun.

Admin berkata...

Salam..

Menarik cerita Atika, namun cerita2 yang begitu dah banyak kami dengar.. syukur kerana ada Alpha Lipid (anugerah Ilahi dari alam semulajadi) kini ramai dah merasai khasiat Alpha Lipid.

Harga Alpha Lipid dengan kandungannya yang berbagai2 tu, merupakan harga yang berpatutan... malah murah jika dibanding dengan kandungan yang ada. Harga bukan ahli bagi 1 tin adalah RM180, harga ahli pula RM150 setin (Harga ini berkuatkuasa bermula November, 2007)

Jika Atika nak try, rasanya itulah tindakan yang bijak kan... apapun kalau beli 1 tin memanglah harganya RM180, tapi kalau Atika nak ambil kesempatan PROMOSI KEAHLIAN PERCUMA tu, Atika beli 3tin dengan harga RM460 dan terus jadi ahli... pembelian seterusnya adalah RM150 je...

Seandainya kawan Atika tu belum menjadi ahli, mungkin Atika boleh jual kat dia pulak... heheheee... tiba2 je Atika menjadi usahawan muda...

Okeylah, jika berminat belilah online, barang akan terus sampai kerumah.

Admin
www.alphalipid.net

Kak Yang P.Pinang berkata...

Salam hormat,

Anak saya Mazrul kemalangan beberapa bulan lepas, sehingga dia tidak dapat bangun dan berjalan seperti biasa. Ditakdirkan sepupu saya balik ke Pulau Pinang untuk menghadiri Konvokesyen USM pada 18/8/07 lalu, beliau datang melawat kami dan beliau mengesyorkan kepada saya untuk memberi anak saya Alpha Lipid.

Pada mulanya memang saya tidak mahu kerana harganya yang mahal tetapi setelah diyakinkan oleh sepupu saya, saya mengambil Alpha Lipid juga. Pada hari2 pertama pengambilan Alpha Lipid itu, anak saya sering berulang alik ke bilik air namun dia mengakui sendiri yang tubuh dia terasa segar dan ringan, minda juga tenang.

Kini setelah hampir 3 tin, anak saya telah boleh bangun berdiri, kakinya tidak lembik lagi.

Terima kasih atas anugerah Ilahi ini. Alpha Lipid telah banyak membantu kami. Terima kasih sekali lagi!

Admin berkata...

Jika anda berada di Pulau Pinang dan ingin melihat sendiri perubahan positif saudara Mazrul, sila hubungi Kak Yang ditalian 0194311827

Tanpa Nama berkata...

saya ingin mengucapkan terima kasih kepada sahabat yg mengenalkan saya dengan susu ini.
Alhamdulillah, sakit belakang yang saya alami berbulan-bulan lamanya semakin berkurangan setelah mengamalkan susu ni dlm masa 3 hari saja. Selama ni saya hanya menelan ubat tahan skit utk mengurangkan sakit, tapi setelah mengamalkan susu ni, macam tak percaya je. Pada mulanya rasa tak berbaloi dengan harganya, tapi bila nampak kebaikannya, saya berterima kasih banyak2.